כיום, הודות לטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, קיימת אפשרות ליהנות ממוצרים בהתאמה אישית – מה שזה בעצם אומר, זה שכל דרישה, בקשה או רצון שלכם יכולים להתממש – ולרוב, בכדי ליהנות מכך, אין צרך לנקוט בפעולות מורכבות מדי או לשלם סכומי כסף גבוהים.

אותה טכנולוגיה מדוברת באה לידי ביטוי גם בכל מה שקשור לנושא של מדבקות בעיצוב אישי.

כידוע, ישנן לא מעט סיבות בגינן יכול לעלות הצורך בשירות של הדפסה על מדבקות ואותה הטכנולוגיה, מאפשרת לכל מי שמעוניין במדבקות, מכל סיבה ועבור כל מטרה, ליהנות ממענה איכותי על הבקשה.

הדפסה על מדבקות – מתי יעלה הצורך בשירות?

בין הסיבות הנפוצות בגינן יכול לעלות הצורך בנושא של הדפסת מדבקות בעיצוב אישי, ניתן לציין את הבאות:

 

  • עבור צרכים פרטיים – אם אתם מעוניינים לסמן את הבקבוקים של הילדים בגן, אם אתם להבטיח שכולם במקום העבודה שלכם ידעו שקופסת האוכל שלכם שייכת לכם, ואם יש לכם כל סיבה אחרת בגינה אתם מבקשים לסמן חפץ אישי – מדבקות להדפסה יהוו כשיטה נוחה, קלה ונגישה להשגת המטרה. 
  • לצורך מיתוג מתנות – מתנות לעובדים, מתנות מהוועד לילדים בכיתות ובגנים, מתנות לחגים ומתנות מסוגים אחרים, ניתנות למיתוג בצורה פשוטה על ידי מדבקה. 
  • הקדשה אישית – במקום לכתוב ברכה, תוכלו להדפיס הקדשה על גבי מדבקה, לקבל תוצאה מרשימה ולעשות לעצמכם את החיים הרבה יותר קלים. 
  • עבור מטרות עסקיות – הצורך בהדפסת מדבקות יכול לעלות אצל חברות ועסקים עבור המוצרים השונים אותם הם מספקים ומסיבות רבות נוספות.

בגדול יש 2 דרכים מרכזיות באמצעותן ניתן ליהנות משירות של הדפסה על מדבקות.


הדרך הראשונה עוברת בפנייה לבית דפוס – כאשר, רוב בתי הדפוס מחזיקים בציוד דפוס מתקדם, אשר מאפשר להם לבצע הדפסות על גבי סוגים שונים של מדבקות, בגדלים ובצורות שונות – כאשר, היצע האפשרויות הרחב בא לידי ביטוי גם בפונטים, בצבע הדפוס ובאלמנטים עיצוביים כאלו ואחרים. האפשרות השנייה היא הדפסת מדבקות בעיצוב אישי באמצעות המדפסת הביתית. 

כיצד מדפיסים מדבקות מעוצבות במדפסת הביתית?

ראשית כל, חשוב לוודא שיש ברשותכם מדפסת אשר מתאימה עבור הדפסת מדבקות (מדפסת לייזר יכולה להוות כמתאימה והטובה ביותר עבור אותה מטרה).


מעבר לכך, יש לדאוג לנייר מדבקה בגודל המבוקש (יש סוגים שונים של ניירות מדבקות, כאשר כדאי לבחור את הנייר בהתאם לתוצאה אותה אתם מעוניינים להשיג), לסכין חיתוך ולתוכנה גרפית אשר תאפשר לכם לבחור את הפורמט של המדבקות אותן תדפיסו.


זהו, אחרי שהכנתם את כל הציוד הנדרש, תוכלו לגשת למשימה ולהדפיס לעצמכם מדבקות בעיצוב אישי.

איך לבחור בית דפוס מתאים?

ישנם סיכויים גבוהים שתגיעו למסקנה כי הדרך האופטימאלית ליהנות מאותן מדבקות להדפסה, עוברת בפנייה לבית דפוס. אז בכדי שתוכלו ליהנות בסופו של תהליך מתוצאה משביעת רצון, להלן מספר פרמטרים שכדאי לשים עליהם דגש בהליך הבחירה:

 

  • השירותים המוצעים – מדבקות יכולות להיות מודפסות על ניירות וחומרי גלם שונים, בצורות שונות ועבור מגוון רחב של מטרות. לאחר שתגדירו את מלוא הצרכים שלכם מאותן מדבקות להדפסה. חשוב שתוודאו שבית הדפוס בו אתם בוחרים אכן ערוך להעניק לכם את השירותים המבוקשים.   
  • דוגמאות של עבודות קודמות – מומלץ לבקש ולראות דוגמאות של עבודות הדפסה על מדבקות אשר בוצעו על ידי אותו בית דפוס. מה שיכול לאפשר קבלת תמונה על היכולות ועל איכות העבודה של אותו בית דפוס. 
  • תודעת שירות וזמני אספקה – במקרים רבים הצורך במדבקות מודפסות יהיה מידי ויש לוודא, שבית הדפוס אכן ערוך לספק את המדבקות בטווחי זמן קצרים. 

 

בחירה מושכלת באותו בית דפוס, תבטיח לכם תוצאה אשר תענה על שביעות רצונכם המלאה. 

 

במידה ואתם גרים או עובדים במרכז, גם למרחק יש משמעות וכנראה שתעדיפו בית דפוס תל אביב או בסביבה.

דפס מומחה בתי דפוס
אורן חיים
אור-ניב.ר - לשכת שירות ודפוס

מנהל פורום בתי דפוס באתר

אנחנו הצוות יודעים לבצע את כל עבודות הדפוס שלכם, אצלנו תוכלו להשתמש בשירותי גרפיקה ועיצוב במידה ותצטרכו. תוכלו להדפיס נייר משרדית, ספרים קטלוגים מוצרי פירסום ועוד.