מחפש חולצה לחתונה שלכם? משהו מגניב וקליל שישאר לאורחים גם אחרי החתונה? יש לנו הרבה רעיונות בשבילכם

אתם מתכוננים לחתונה או עוזרים לחבר/ה הכי טובים שלכם לארגן את החתונה? היום כבר נהוג להדפיס לאורחים, בעיקר לחברים – חולצות מגניבות שילבשו ביום החתונה. הם יכולים ללבוש אותן בזמן הריקודים, זה טוב לצילומים וגם מתנה חמודה ומזכרת יפה.

 

באופן כללי הדפסת חולצות לחתונה זהה להדפסת חולצות רגילה. יש ברוב בתי הדפוס שעובדים איתנו מאות עיצובים מגניבים שכבר הודפסו בעבר אבל כמובן שאם אתם רוצים להביא עיצוב משלכם זה גם אפשרי. בדרך כלל ההדפסות נעשות על חולצה לבנה (בעיקר בדפוס דיגיטלי) ומי שממש רוצה להשקיע יכול להדפיס גם על חולצות בצבעים שונים. מחירי החולצות נעים בין 40-45 ש"ח בהדפסים הגדולים בכמויות קטנות ועד ל20-25 ש"ח להדפסים קטנים בכמויות גדולות.

סוגי הדפוס בחולצות:

דפוס משי – דפוס הותיק והעיקרי בתחום של בגדים וחומרים אחרים באופן כללי. היתרונות שלו הם עמידות בפני כביסות ויכולת של החולצה וההדפסה שעליה להראות טוב גם אחרי שימוש ממושך. דפוס משי גם מאפשר הדפסה של כל העיצובים על כל צבעי החולצות.

 

דפוס דיגיטלי – דפוס רגיל (שבדרך כלל משמש לנייר) במקרה הזה אפשר להדפיס על חולצות (לבנות בעיקר). הרבה פחות עמיד, אבל יותר זול. אם החולצה היא בעיקר ליום החתונה – לפעמים זה מספיק. גם פה אפשר את כל סוגי העיצובים.

 

בתי הדפוס למטה מתמחים בתחום הדפסת חולצות בכלל ולחתונה בפרט – תתקשרו אלינו 072-3316690 או פנו ישירות לאחד מבתי הדפוס.

דפס מומחה בתי דפוס
אורן חיים
אור-ניב.ר - לשכת שירות ודפוס

מנהל פורום בתי דפוס באתר

אנחנו הצוות יודעים לבצע את כל עבודות הדפוס שלכם, אצלנו תוכלו להשתמש בשירותי גרפיקה ועיצוב במידה ותצטרכו. תוכלו להדפיס נייר משרדית, ספרים קטלוגים מוצרי פירסום ועוד.